مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:562018-12-10ورزشي

سه بازیکن استقلال در آستانه جدایی از جمع آبی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال در حالی روز پنج شنبه هفته جاری آخرین دیدار معوقه خود در چارچوب رقابت های لیگ برتر مقابل پدیده برگزار خواهد کرد که پایان این دیدار به مذاق تعدادی از بازیکنان آبی پوش خوش نمی آید و به طور حتم تعدادی .

- تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در نیم فصل و پس از پایان بازی مقابل پدیده آخرین حضورشان را در جمع آبی پوشان تجربه خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال در حالی روز پنج شنبه هفته جاری آخرین دیدار معوقه خود در چارچوب رقابت های لیگ برتر مقابل پدیده برگزار خواهد کرد که پایان این دیدار به مذاق تعدادی از بازیکنان آبی پوش خوش نمی آید و به طور حتم تعدادی از شاگردان شفر در نیم فصل جدا می شوند.

با توجه به عملکرد ضعیف نیومایر و الحاجی گرو بدون شک این بازیکنان با رسیدن توافق با مدیران استقلال می توانند مهر خداحافظی در نیم فصل را روی کارنامه خود ثبت کنند.

همچنین جابر انصاری احتمالا در بین بازیکنانی باشد که دیدار مقابل پدیده آخرین حضورش در تیم استقلال باشد.

از طرفی قرار بود برخی بازیکنان جوان نیز به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شوند تا نیمکت استقلال خلوت تر از همیشه شود و جای برای حضور بازیکنان جدید در تیم باز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه بازیکن استقلال در آستانه جدایی از جمع آبی ها

سه بازیکن استقلال در آستانه جدایی از جمع آبی ها