مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:312018-12-10دانش

بودجه دانشگاه فرهنگیان به وزارت علوم الحاق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدامین اله دادگر، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل بیان داشت: - مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: مقدمات جدا شدن بودجه دانشگاه فرهنگیان از آموزش و پرورش و الحاق آن به آموزش عالی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدامین اله دادگر، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل بیان داشت: بودجه دانشگاه های فرهنگیان از سال آینده از بودجه آموزش عالی کشور بصورت مجزا تأمین خواهد شد، که این یک امر ضروری برای مجموعه دانشگاه های فرهنگیان کشور است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان باید در کشور راه اندازی شود، افزود: خیرین بزرگی اعلام آمادگی کردند تا در حوزه آموزش و تربیت معلمان فعالیت داشته باشند، که این امر موجب توسعه و پیشرفت در دانشگا های فرهنگیان خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه راهبردی و استراتژیک درنظام جمهوری اسلامی ایران است و باید تربیت و آموزش دانشجو معلمان با نهایت دقت و در سطح بالای علمی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه دانشگاه فرهنگیان به وزارت علوم الحاق می شود

بودجه دانشگاه فرهنگیان به وزارت علوم الحاق می شود