مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 10:252018-12-10سياسي

حمایت سازمان اوقاف‎ از طرح های کاربردی جهاددانشگاهی


در دیدار دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی و حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بر گسترش زمینه های همکاری بین دو طرف تاکید شد.

- در دیدار دکتر طیبی و حجت الاسلام والمسلمین خاموشی تاکید شد؛ حمایت سازمان اوقاف‎ از طرح های کاربردی جهاددانشگاهی در دیدار دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی و حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بر گسترش زمینه های همکاری بین دو طرف تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در این دیدار که با حضور معاونان این نهاد در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی به سمت ریاست این سازمان، بیان کرد: جهاددانشگاهی آماده ی افزایش همکاری ها بین این نهاد و سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی افزود: در زمینه ی انجام امور پژوهشی، تحقیقاتی و دیگر زمینه های کاربردی و هم چنین بسترهای فرهنگی و آموزشی که جهاددانشگاهی در آن خدمات مختلف و شاخصی دارد نیز، حاضر به انجام طرح های مشترک هستیم.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر گسترش همکاری های فرهنگی بین این سازمان و جهاددانشگاهی، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به انجام سرمایه گذاری در تحقیقات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان اوقاف‎ از طرح های کاربردی جهاددانشگاهی

حمایت سازمان اوقاف‎ از طرح های کاربردی جهاددانشگاهی