مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 09:402018-12-10اقتصادي

دستگاه های اجرایی برای واگذاری طرح های تملیکی مشوق ارائه دهند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ارائه مشوق های مناسب برای واگذاری طرح های تملیکی به بخش خصوصی را خواستار شد.

- دستگاه های اجرایی برای واگذاری طرح های تملیکی مشوق ارائه دهند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ارائه مشوق های مناسب برای واگذاری طرح های تملیکی به بخش خصوصی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایوب درویشی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: دولت به دنبال واگذاری و کاهش تصدی گری خود است و تلاش دارد از ظرفیت بخش خصوصی در طرح های تملیکی استفاده کند.

وی ادامه داد: از بانک ها انتظار است واحدهایی را که در تملک دارند با ارائه مشوق های مناسب به متقاضیان و سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار کنند، چون نفعی که در نهایت بانک و تولیدکننده از این طرح ها می برند قابل مقایسه با راکد ماندن طرح ها نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تسهیل گری و ارائه مشوق های مناسب برای جلب نظر بخش خصوصی برای اعطای طرح های تملیکی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: زمانی که دولت در حال واگذاری طرح های عمرانی و خدماتی است که با اعتبارات دولتی ایجاد شده اند، واگذاری طرح های تملیکی که جای خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای واگذاری طرح های تملیکی مشوق ارائه دهند

دستگاه های اجرایی برای واگذاری طرح های تملیکی مشوق ارائه دهند