مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 09:362018-12-10سياسي

بانک های کشاورزی، سپه و ملت جلوی گردش های حساب سپاه قدس را گرفته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی روز گذشته مهمان دانشجویان دانشکده جهاد دانشگاهی مشهد بود تا در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان .

- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بانک های کشاورزی، سپه و ملت جلوی گردش های حساب برخی از نهادهای انقلابی مثل سپاه قدس را گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی روز گذشته مهمان دانشجویان دانشکده جهاد دانشگاهی مشهد بود تا در نشست پرسش و پاسخ دانشجویان که به مناسبت ایام گرامیداشت روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مشهد ترتیب داده شده بود، شرکت کند.

پژمان فر در این جلسه گفت: امیدواریم در فضای کشور گفتگو ها روز به روز بیشتر شود؛ امروز در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی رشد خوبی را در فضای کشور در شاخص های تحصیلی داشتیم و این فرصت بسیار ارزشمندی است که باید مورد استفاده قرار بگیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص وجود رانت در نمایندگان مجلس گفت: هرجایی که قدرت وجود دارد ممکن است زمینه فساد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های کشاورزی، سپه و ملت جلوی گردش های حساب سپاه قدس را گرفته اند

بانک های کشاورزی، سپه و ملت جلوی گردش های حساب سپاه قدس را گرفته اند