مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آذر 1397 ساعت 09:252018-12-10سياسي

یک روحانی حق دارد در برخی مواقع ملبس نباشد


طبق آمار ارائه شده توسط مسئول تلبس معاونت تهذیب حوزه علمیه، عده کثیری از طلاب به پوشیدن لباس روحانیت علاقه داشته و حتی بر ملبس بودن تاکید ویژه ای دارند.

- طبق آمار ارائه شده توسط مسئول تلبس معاونت تهذیب حوزه علمیه، عده کثیری از طلاب به پوشیدن لباس روحانیت علاقه داشته و حتی بر "ملبس بودن" تاکید ویژه ای دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همانطور که در گزارش قبل ذکر شد، در زمان کنونی متاسفانه تغییر نگرش برخی افراد در جامعه نسبت به قشر طلاب باعث شده است تا عده ای از روحانیون و به اصطلاح تحصیل کرده های حوزه های علمیه، تمایلی به پوشیدن لباس روحانیت در جامعه را نداشته باشند.

در گزارش قبل سعی شد تا برخی از علت های تمایل و یا عدم تمایل عده ای از طلاب به پوشیدن لباس روحانیت، روند اخذ مجوز تلبس یک طلبه، شرایط و امتیازات این امر، همراه با یک تحلیل آماری به صورت خلاصه بیان شود.

در تکمیل مطالب گذشته، بررسی این مسئله از زبان افرادی از این قشر جامعه، لازم و شنیدنی است؛ چراکه مسائلی همچون تغییر نگرش افراد جامعه نسبت به طلاب، یکی از ده ها دلیلی بود که در این رابطه بیان شد.

یک روحانی حق دارد در برخی مواقع ملبس نباشد حجت الاسلام حسین ترابی از طلابی که التزام به تلبس دائم دارد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه با عدم تمایل برخی طلاب نسبت به پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روحانی حق دارد در برخی مواقع ملبس نباشد

یک روحانی حق دارد در برخی مواقع ملبس نباشد