مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 22:352018-12-09سياسي

فلاحت پیشه:اگر با دنیا کار نکنیم امورات مان پیش نخواهد رفت


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ دیوانه نیست بلکه به دنبال منابع کشور خود است، گفت: سیاست من در سیاست خارجی تنش زدایی و جلوگیری از گسترش بحران با امریکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله فلاحت پیشه در تریبون آزاد دانشگاه اراک که به مناسبت روز دانشجو و با محوریت مطالبه گری دانشجویان با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی و سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، توسط انجمن اسلامی این دانشگاه ترتیب داده شد، در ابتدای سخنان خود در خصوص وضعیت فعلی کشور و مباحث مرتبط با برجام و FATF بیان کرد: امروز کشور در دوران برجام پساترامپ به سر می برد که در واقع دوران خاصی است.

وی با بیان اینکه در ایران چهل سال است که انقلاب شده است و در این سال ها آمریکا همواره تلاش کرده است که ایران را مجدد به قلمرو خود باز گرداند، افزود: در همه این سال ها سیاست هایی اعمال شده است که بخشی مورد پذیرش و بخشی مورد نقد است، اما سرانجام به برجام رسیدیم، مذاکره کردیم و ایران تعدیل و تاخیر در برنامه های هسته ای خود را پذیرفت.

فلاحت پیشه تصریح کرد: براساس امضای برجام از هزار و 248 مورد تحریم، 915 تحریم برداشته شد و مقرر بود باقی تحریم ها نیز طبق زمانبندی در هشت سال آینده برداشته شود، اما با انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحت پیشه:اگر با دنیا کار نکنیم امورات مان پیش نخواهد رفت

فلاحت پیشه:اگر با دنیا کار نکنیم امورات مان پیش نخواهد رفت