مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 19:462018-12-09دانش

مسئولان امور زنان به جای الگوگیری غلط، فکر حل مشکلات و دغدغه ها باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در نامه ای در خصوص سخنرانی مولاوردی و ابتکار نوشت: - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در نامه ای در رابطه با سخنرانی مولاوردی و ابتکار نوشت: مسولان امور زنان به جای الگوگیری غلط، به فکر حل مشکلات دغدغه های زنان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در نامه ای در خصوص سخنرانی مولاوردی و ابتکار نوشت: مسئولان امور زنان به جای الگوگیری غلط، به فکر حل مشکلات و دغدغه های زنان و پیاده کردن الگوی مطابق ارزش های ایرانی اسلامی باشند.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:هفته گذشته، نشستی تحت عنوان ”چالش های حقوق زنان در فقه“ توسط موسسه فقه الثقلین (زیر نظر آقای صانعی) در تهران برگزار شد که خانم ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و خانم مولاوردی، دستیار ویژه ی رییس جمهور در امور حقوق شهروندی نیز در این جلسه شرکت داشتند.

ابتکار در این جلسه عنوان کرده که دنیا سالهاست که روی مساله ی برابری تاکید و برای آن برنامه ریزی می کند، زنان باید به صورت برابر و یکسان از فرصت های برابر برخوردار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان امور زنان به جای الگوگیری غلط، فکر حل مشکلات و دغدغه ها باشند

مسئولان امور زنان به جای الگوگیری غلط، فکر حل مشکلات و دغدغه ها باشند