مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 16:262018-12-09سياسي

فنی و حرفه ای پازل فعالیت معین های اقتصادی کرمان را کامل کند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه های فنی و حرفه ای تکمیل کننده پازل فعالیت معین های اقتصادی در استان کرمان و ارائه آموزش های اشتغال و مهارتی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در دیدار با صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در کرمان اظهار داشت: در راستای کمک به دانشگاه ها، در اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده پیشنهاد دادیم که یک واحد از 9 واحد مالیات ارزش افزوده را برای خرید تجهیزات دانشگاه ها قرار دهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخصیص این اعتبار 100 درصدی است، عنوان کرد: آموزش ها به روز شده و باید تجهیزات جدید و به روز هم خریداری شوند و امر نوسازی هم مدنظر قرار گیرد.

پورابراهیمی انعقاد قراردادهای برون سپاری را از ظرفیت های مهم در حوزه دانشگاه های فنی و حرفه ای دانست و گفت: دانشگاه می تواند خدمات مرتبط با رشته های خود را برای صنایع و شرکت ها انجام دهند.

وی به وجود معین های اقتصادی در استان اشاره و اظهار کرد: معین های اقتصادی ظرفیتی است که دانشگاه های فنی و حرفه ای می توانند در کنار آنها خدمات بهتر و بیشتری را برای جامعه ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنی و حرفه ای پازل فعالیت معین های اقتصادی کرمان را کامل کند

فنی و حرفه ای پازل فعالیت معین های اقتصادی کرمان را کامل کند