مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 15:402018-12-09پزشكي

افزایش بیماری های ریوی به دلیل تشدید آلودگی هوا و آنفلوآنزا


بخش های اورژانس بیمارستان های انگلیس از افزایش تقریبا دو برابری مراجعان مبتلا به بیماری های ریوی در دهه اخیر به دلیل شیوع فزاینده آنفلوآنزای شدید و افزایش آلودگی هوا خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در عین حال کمبود متخصصان ریه به این معنی است که خدمات می توانند ناقص صورت گرفته و برخی تیم های بخش بیماران تنفسی نیز بیش از حد درگیر شوند.

این رشد روزافزون در حال اضافه کردن فشاری قابل توجه به بیمارستان ها به خصوص در ماه های زمستان بوده و درخواست ها را برای اتخاذ استراتژی ملی جدید به منظور مقابله با مشکلی که به اقتصاد انگلیس 11 میلیارد پوند ضرر وارد کرده، برانگیخته است.

بررسی داده ها نشان می دهد سال گذشته 913 هزار و 646 نفر به دلیل بیماری های ریوی از جمله ذات الریه، آنفلوآنزا، بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD) و آسم به بخش های اورژانس بیمارستان های انگلیس مراجعه کرده اند که نسبت به سال 2011 افزایش تقریبا دو برابری داشته است.

هم چنین برخی داده ها از دسامبر سال 2016 میلادی نشان می دهد 32 هزار و 492 مراجعه ناشی از مشکلات تنفسی به بخش اورژانس بیمارستان های انگلیس صورت گرفته است که بیش از سه برابر 20 دلیل رایج دیگر مراجعه به این بخش است.

این یافته ها باعث تشدید نگرانی ها در مورد سلامت عمومی در انگلیس که با شیوع آنفلوآنزا در زمستان به خطر می افتد و نیز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماری های ریوی به دلیل تشدید آلودگی هوا و آنفلوآنزا

افزایش بیماری های ریوی به دلیل تشدید آلودگی هوا و آنفلوآنزا