مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 14:252018-12-09دانش

برنامه وزارت علوم برای ساخت 200 خوابگاه دانشجویی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از برنامه این وزارتخانه به منظور ساخت 200 سرای دانشجویی به منظور جبران کمبود خوابگاهی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان در مراسم کلنگ زنی و آغاز پروژه مجموعه خوابگاه(سرای دانشجویی) پسران و متأهلین دانشگاه دامغان، اظهار کرد: با هم افزایی به وجود آمده بین بانک ها و خیرین دانشگاه، تسهیلاتی جهت ساخت این خوابگاه ها اختصاص خواهد یافت که بازپرداخت آن با دو سال تنفس همراه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این سراهای دانشجویی با اولویت ساخت برای دانشجویان متأهل احداث خواهند شد.

مشاور وزیر علوم تصریح کرد: هم چنین با کمک سازمان برنامه و بودجه و با پرداخت یارانه سود و کارمزد بانکی برای ساخت سراهای دانشجویی جدید اقدام کرده ایم.

رییس صندوق رفاه دانشجویان اضافه کرد: ارائه تسهیلات برای تکمیل و ساخت سراهای دانشجوهای متأهلی در دستورکار قرار گرفته است که البته با پیگیری های صورت گرفته توانستیم بند منع ساخت خوابگاه ها در برنامه ششم توسعه را حذف کنیم.

یزدان مهر با بیان اینکه دانشگاه هایی که درآمد اختصاصی دارند می توانند اقدام به ساخت سراهای دانشجویی کنند، گفت: بر همین اساس آنها می توانند این کار را انجام داده و از طریق وام اهدایی صندوق این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت علوم برای ساخت 200 خوابگاه دانشجویی

برنامه وزارت علوم برای ساخت 200 خوابگاه دانشجویی