مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 12:112018-12-09ورزشي

سرنوشت صبا در انتظار فوتسال قم / ضعف هیأت فوتبال و خواب زمستانی مسوولان


سرنوشت نافرجام و جبران ناپذیر تیم لیگ برتری صبای قم با تداوم نتایج ضعیف تیم الماس شهر و ادامه ضعف هیأت فوتبال و خواب زمستانی مسوولان قم در انتظار نماینده فوتسال این استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش مردان و بانوان و در تمام رده های سنی چه با پوشش حمایت مالی بخش دولتی و چه با پشتیبانی مالی بخش خصوصی زیر مجموعه هیأت فوتبال استان قم هستند و این هیأت ورزشی باید پاسخگو و پیگیر نحوه عملکرد و وضعیت آنها در رقابت های مختلف باشد.

تیم یا تیم هایی که در هر یک از این رشته ها به نمایندگی از قم در لیگ های کشور به میدان می روند، قطعا متعلق به هیأت فوتبال استان قم هستند، زیرا مجوز حضور در میادین مختلف را از این هیأت ورزشی می گیرند و مراحل متنوع حضور در لیگ نظیر ثبت قرارداد بازیکنان و کادر زیر نظر هیأت فوتبال انجام می شود و هیأت فوتبال از بابت این حضور نفع می برد، بنابراین باید این هیأت ورزشی پاسخگو و پیگیر عملکرد نماینده های خود در لیگ های کشور باشد.

لزوم پاسخگویی هیأت فوتبال به عملکرد نماینده قم اینکه تیم زیر مجموعه هیأت فوتبال قم نیست و به بخش خصوصی واگذار شد و نتایج آن به هیأت فوتبال ارتباط ندارد، پاسخ قانع کننده و البته صحیحی نیست، پس چه ارگان، بخش مرتبط یا نهادی به غیر از هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت صبا در انتظار فوتسال قم / ضعف هیأت فوتبال و خواب زمستانی مسوولان

سرنوشت صبا در انتظار فوتسال قم / ضعف هیأت فوتبال و خواب زمستانی مسوولان