مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 08:002018-12-09سياسي

اجلاس آینده مجلس خبرگان رهبری 21 و 22 اسفند برگزار می شود


سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به سیاست های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان آماده و موادی از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان در اجلاسیه های گذشته به تصویب رسیده و بررسی دیگر بندها .

- سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به سیاست های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان آماده و موادی از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان در اجلاسیه های گذشته به تصویب رسیده و بررسی دیگر بندها به اجلاس بعد موکول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی با اشاره به جلسه هیات رییسه مجلس خبرگان افزود: ادامه بررسی طرح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اجلاس اسفند ماه در دستور کار اجلاس است.

شرایط نام نویسی نامزدها و اینکه نامزدها باید چه ویژگی هایی داشته باشند بخشی از موارد مرتبط به قانون انتخابات مجلس خبرگان است که درباره آنها تجدیدنظر و در اجلاسیه خبرگان به رای نهایی گذاشته می شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جلسه زمان اجلاس بعدی مشخص شد، گفت: 27 دی ماه جلسه مشترکی بین هیات رییسه مجلس خبرگان و روسای کمیسیون ها برگزار می شود و اجلاس آینده نیز 21 و 22 اسفند برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس آینده مجلس خبرگان رهبری 21 و 22 اسفند برگزار می شود

اجلاس آینده مجلس خبرگان رهبری 21 و 22 اسفند برگزار می شود