مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1397 ساعت 01:252018-12-08ورزشي

مستندهایی که در بخش بلند حقیقت می بینیم


تماشای مستندهایی درباره مهاجران افغان که بصورت غیرقانونی وارد ایران شده اند، رویدادهای تاریخی- سیاسی میدان بهارستان تهران، تفاوت های بین نسلی متولدین دهه های 40 تا 90 شمسی تا ماجرای خودکشی دو دختر اصفهانی و جوان 30 ساله که در کمتر از یک سال از ازدواجش متوجه .

- تماشای مستندهایی درباره مهاجران افغان که بصورت غیرقانونی وارد ایران شده اند، رویدادهای تاریخی- سیاسی میدان بهارستان تهران، تفاوت های بین نسلی متولدین دهه های 40 تا 90 شمسی تا ماجرای خودکشی دو دختر اصفهانی و جوان 30 ساله که در کمتر از یک سال از ازدواجش متوجه سرطان پیشرفته اش می شود را در بخش مستندهای بلند جشنواره حقیقت از دست ندهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای هیات انتخاب جشنواره سینماحقیقت متشکل از محمد شکیبانیا، آزاده موسوی، سیدمحمدرضا هاشمیان بودند که 24 مستند بلند (بالای 70 دقیقه) را برای نمایش در این بخش انتخاب کردند.

در ادامه ایسنا مروری دارد بر مستندهای حاضر در این بخش: آبی به رنگ آسمان )امیر رفیعی( آبی به رنگ آسمان به کارگردانی امیر رفیعی که در ابتدا چهار فینال آسیا نام داشت، به تاریخ باشگاه استقلال تهران از زمان تأسیس(1324) تا به امروز می پردازد.

به ترتیب ورود، چهره هایی مثل همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان و رضا ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندهایی که در بخش بلند حقیقت می بینیم

مستندهایی که در بخش بلند حقیقت می بینیم