مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آذر 1397 ساعت 17:412018-12-08سياسي

چرا روند برنامه اخیر «ثریا» دادن یک آدرس غلط بود؟


اسماعیل کوهی مقدم*؛ همه انتظارات رهبر انقلاب از تشکل های دانشجویی در قالب گفتمان سازی و مطالبه گری و مبتنی بر مسائلی همچون نفی استکبار و نظام سلطه، - برنامه اخیر ثریا، فارغ از انتقادات به جزییات، مدام در حال پرسیدن این سوال است که شما در پاسخ به خواسته های اصلی مردم چه کردید؟ ؛ اما چیزی که این برنامه از تشکل دانشجویی می خواهد فعالیت های مصداقی صرف و پیگیری مشکلات مردم است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-اسماعیل کوهی مقدم*؛ همه انتظارات رهبر انقلاب از تشکل های دانشجویی در قالب گفتمان سازی و مطالبه گری و مبتنی بر مسائلی همچون نفی استکبار و نظام سلطه، ضدیت با اشرافی گری، تاکید بر نقش مردم است که در همه این موارد هم انتظار ایشان غلبه دادن این کلیدواژه های گفتمانی در دانشگاه است.

ایشان به لزوم ترویج امید در دانشگاه ها، ایجاد تخاطب واقعی با دانشجویان، کمک به پیشرفت علمی کشور (که مهمترین پایگاه آن دانشگاه است) و پرداختن عمیق به کلیدواژه های انقلاب اسلامی سفارش می کنند که همه این ها در دانشگاه و در مواجهه با دانشجویان باید صورت بپذیرد؛ حتی ایشان در پیام شش هشت سال 81 هم قالب پاسخ خواستن (مطالبه گری) را به عنوان مدل مناسب عدالتخواهی معرفی می کنند و در جای دیگری به جای تاکید بر مصادیق فساد، فریاد زدن گفتمان عدالت را توصیه می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روند برنامه اخیر «ثریا» دادن یک آدرس غلط بود؟

چرا روند برنامه اخیر «ثریا» دادن یک آدرس غلط بود؟