مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آذر 1397 ساعت 00:112018-12-07دانش

به گفته آموزش عالی چین؛ مدیریت دانشجویان خارجی سخت است


آموزش عالی چین در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرده است: مدیریت دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل می کنند، بسیار دشوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از timeshighereducation ، آموزش عالی چین در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرده است: مدیریت دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل می کنند، بسیار دشوار است.

 یک نظرسنجی از 350 کارفرمایانی که فارغ التحصیلان بین المللی را جذب بازار کار می کنند، بیانیه وزارت علوم چین را تأیید کرد.

  کارفرمایان چینی باور دارند، فارغ التحصیلان بین المللی علاوه بر اینکه سخت تر مدیریت می شوند، وفاداری کمتری نیز نسبت به دانشجویان داخلی دارند.

بررسی ها بیانگر این است، فارغ التحصیلان خارجی دانشگاه های چین  به عنوان افرادی با مهارت بیشتر بیش از فارغ التحصیلان بومی چین جذب بازار کار می شوند؛ خلاقیت بیشتر آنها و ارتباط گیری بهترشان از معیارهای مهم در جذب آنها است.

این گزارش که در کنفرانس خدمات آموزش بین المللی شورای انگلیس در منچستر منتشر شده تأکید می کند: فارغ التحصیلان خارجی از ارزش خود در بازار کار آگاه هستند و به همین منظور تقاضای حقوق بالاتر و بیمه دارند و تنها در شرایط ایده آل موافق همکاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به گفته آموزش عالی چین؛ مدیریت دانشجویان خارجی سخت است

به گفته آموزش عالی چین؛ مدیریت دانشجویان خارجی سخت است