مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آذر 1397 ساعت 13:102018-12-07فرهنگي

داوران جشنواره ی سینما حقیقت معرفی شدند


هیات داوران بخش «مسابقه ملی»، «جایزه شهید آوینی» و «مستندهای معدن و صنایع معدنی ایران» دوازدهمین دوره ی جشنواره بین المللی سینماحقیقت معرفی شدند.

- هیات داوران بخش مسابقه ملی ، جایزه شهید آوینی و مستندهای معدن و صنایع معدنی ایران دوازدهمین دوره ی جشنواره بین المللی سینماحقیقت معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، هیات داوران بخش مسابقه ملی این دوره ی جشنواره که 71 فیلم راه یافته به این بخش، در سه گروه مستندهای کوتاه (40-)، نیمه بلند (70-40) و بلند (70+) را داوری خواهند کرد، عبارتند از: مهوش شیخ الاسلامی (پژوهشگر و مستندساز)، علیرضا قاسم خان (مدیر فرهنگی و تهیه کننده)، محمدحسن دامن زن (مستندساز)، سودابه مجاوری (پژوهشگر و مستندساز)، وحید موساییان (مستندساز و کارگردان سینما)، سعید عقیقی (نویسنده و منتقد سینما) و آرش لاهوتی (مستندساز و کارگردان سینما).

در بخش جایزه شهید آوینی این جشنواره هم اکبر نبوی (روزنامه نگار و تهیه کننده)، محمدهادی ناییجی (فیلمنامه نویس و کارگردان) و پناه برخدا رضایی (مستندساز و کارگردان سینما) 29 فیلم راه ‎یافته به این بخش با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حوزه ی مقاومت را داوری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران جشنواره ی سینما حقیقت معرفی شدند

داوران جشنواره ی سینما حقیقت معرفی شدند