مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آذر 1397 ساعت 18:002018-12-06اقتصادي

اجرای طرح ایمن سازی پل شکوهیه در جاده قدیم «قم - تهران»


رییس اداره نگهداری پل و ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از عملیاتی شدن طرح تعمیر ایمن سازی پل شکوهیه واقع در جاده قدیم «قم - تهران» خبر داد.

- رییس اداره نگهداری پل و ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از عملیاتی شدن طرح تعمیر ایمن سازی پل شکوهیه واقع در جاده قدیم قم - تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شکوری اظهار کرد: در قالب اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال (جهت بهسازی شش دستگاه پل جاده ای) طرح مرمت و ایمن سازی پل شکوهیه در محور قدیم قم - تهران عملیاتی شد.

در راستای صیانت و ایمن سازی پل ها و ابنیه فنی واقع در محورهای جاده ای استان قم، طرح مرمت و ایمن سازی پل شکوهیه (واقع در محور قدیم قم - تهران) عملیاتی شد.

رییس اداره نگهداری پل و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، افزود: با عنایت به اهمیت و نقش تقاطعی این پل که معبر اتصال شهرک صنعتی شکوهیه به جاده قدیم قم - تهران است، طرح مرمت و ایمن سازی این پل در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هزینه اجرایی این طرح از محل تخصیص اعتبار 11 میلیارد ریال مرمت و ایمن سازی شش پل جاده ای در استان تأمین شده است.

شکوری بازه زمانی اجرا و تکمیل طرح مرمت و ایمن سازی پل شکوهیه را چهارماهه برآورد کرده و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، عملیات اجرایی این طرح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ایمن سازی پل شکوهیه در جاده قدیم «قم - تهران»

اجرای طرح ایمن سازی پل شکوهیه در جاده قدیم «قم - تهران»