مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آذر 1397 ساعت 12:552018-12-06سياسي

اعتیاد و فساد مالی و اخلاقی کشور را تهدید می کند


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتیاد، فساد اخلاقی و مالی کشور را تهدید می کند و با تکیه بر امر به معروف و نهی از منکر می توانیم خطرات آن را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر قاضی پور در همایش دانشجوی بیدار در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهارکرد: مردم آذربایجان همیشه و در تاریخ این کشور در راه مبارزه با سلطه طلبان و مستکبران پیشقدم بوده به طوری که امام راحل و مقام معظم رهبری مردم شجاع و دلاور این خطه را مورد حرمت و ستایش قرار داده اند.

وی با بیان اینکه در 28 مرداد و به دنبال کودتای ننگین آمریکا بر این کشور سلطه یافت و دولت طاغوتی سعی کرد با بستن فضای آزادی در این کشور به نوعی خفقان ایجاد کند، خاطرنشان کرد: محصول چنین توطئه ای شهادت سه دانشجوی مبارز این کشور بود که در اعتراض به سفر نیکسون جان خود را فدای آرمانخواهی این ملت کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به تاریخ مبارزات مردم آذربایجان و عشق و ارادت مردم این منطقه به تشیع و اهل بیت اشاره کرد و گفت: اردبیل به عنوان مهد تشیع در کنار سایر شهرهای آذربایجان با تقدیم شهدای فداکار و ایثارگر در تاریخ معاصر ایران نقش برجسته ای را ایفا کرده است.

قاضی پور 25 سال توطئه آمریکا در این کشور و تلاش برای به استیصال کشیدن ملت ایران را یادآور شد و بیان کرد: با پیروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد و فساد مالی و اخلاقی کشور را تهدید می کند

اعتیاد و فساد مالی و اخلاقی کشور را تهدید می کند