مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آذر 1397 ساعت 10:152018-12-06سياسي

اسپند رگ های بسته شده قلب را باز می کند


پدر طب اسلامی با ذکر این که به دلیل استفاده از داروها و مواد شیمیایی عمده مردم به بیماری های جسمی مبتلا هستند، طب اسلامی را مترقی ترین طب جهان دانست و گفت: - بهره گیری از طب اسلامی عوارض شیمیایی داروها را می کاهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عباس تبریزیان در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‎آباد، اظهارکرد: چیزی که امروز در جوامع بشری مطرح است این است که علم از اروپاست این در حالی است که علم واقعی علم انبیا ائمه و الهی است.

وی با اشاره به این که علوم اهل بیت(ع) در حوزه طب مورد تحقیق و بررسی قرار نگرفته است، خاطرنشان کرد: برداشت این است که اهل بیت چیزی جز احکام ندارد در حالی که طب اسلامی مترقی ترین طب جهان است که توانسته توجه دانشمندان جهان را به خود جلب کند.

تبریزیان با ذکر این مطلب که بیشتر طب اسلامی به صورت خام در روایات وجود دارد، تصریح کرد: اسلام بالاترین فیزیک جهان را داریم، کتاب زیست جانوری اسلامی، ستاره شناسی اسلامی و شیمی اسلامی را داریم که اگر مورد تحقیق قرار گیرد تمام معادلات جهان را زیر و رو می کند.

پدر طب اسلامی با ذکر این مطلب که به استناد قرآن، خداوند هفت آسمان خلق کرد و هفت زمین هم مانند هفت آسمان وجود دارد، تصریح کرد: در کتاب کافی آمده است که این زمینی که بر آن زندگی می کنیم نسبت به زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپند رگ های بسته شده قلب را باز می کند

اسپند رگ های بسته شده قلب را باز می کند