مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 17:002018-12-05ورزشي

همکاری مشترک فدراسیون فوتبال و شرکت نوسازی عباس آباد


در تفاهمی میان منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد با فدراسیون فوتبال هر دو طرف نسبت به گسترش روابط و برگزاری مراسم مشترک ابراز امیدواری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم امضای تفاهمنامه میان شرکت نوسازی عباس آباد و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که با حضور مهدی تاج ، رییس فدراسیون فوتبال، غلامحسین زمان آبادی معاون فرهنگی فدراسیون و محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد برگزار شد، راهکارهای همکاری در موضوعات فرهنگی و برگزاری رویدادهای مردمی در قطب فرهنگی و گردشگری پایتخت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در حاشیه این مراسم گفت: قدمت اراضی عباس آباد در کنار بستر مناسبی که برای شهروندان فراهم کرده است و همچنین جایگاه ویژه فوتبال و فدراسیون فوتبال میان مردم، در امتداد یکدیگر به عنوان دو عامل پیش برنده می توانند پایه گذار فعالیت های فرهنگی_ ورزشی بی بدیلی در سطح پایتخت باشند.

در ادامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در مورد این تفاهمنامه تصریح کرد: فوتبال جذابیت های خاص خودش را دارد و میلیون ها نفر در طول هفته در ورزشگاه ها و یا مقابل تلویزیون های خانگی به تماشای آن نشسته و آن را دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک فدراسیون فوتبال و شرکت نوسازی عباس آباد

همکاری مشترک فدراسیون فوتبال و شرکت نوسازی عباس آباد