مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آذر 1397 ساعت 14:262018-12-05سياسي

بایدها و نبایدهای خصوصی سازی پالایشگاه شازند/ واگذاری زمینه ساز یک فاجعه است


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی می گوید نباید اجازه داد در شرایط فعلی کشور تجربه تلخ گذشته واگذاری صنایع به بخش خصوصی تکرار شود، به جرات می توان گفت واگذاری پالایشگاه شازند به بخش خصوصی زمینه ساز یک فاجعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، در سال 1390 خبر واگذاری پالایشگاه های کشور به بخش خصوصی در رسانه ها منتشر و اعلام شد قرار است هفت پالایشگاه از 9 پالایشگاه موجود طی فرآیندی به بخش خصوصی واگذار خواهند شد که دو پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند و آبادان از این واگذاری مستثنی شده بودند.

در سال گذشته بحث واگذاری پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) به بخش خصوصی در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت،  خبر واگذاری این پالایشگاه که یکی از راهبردی ترین پالایشگاه های نفت کشور محسوب می شود از همان ابتدا صدای مخالفان را بلند کرد و اظهارنظرهای مختلفی در رابطه با اشتباه بودن این اقدام در گوشه و کنار به گوش رسید.

این در حالی است که در این مدت بسیاری از مسئولان استانی از جمله آیت الله قربان علی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس، علی اکبر کریمی و سیدمهدی مقدسی نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران این کار را بسیار خطرناک دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای خصوصی سازی پالایشگاه شازند/ واگذاری زمینه ساز یک فاجعه است

بایدها و نبایدهای خصوصی سازی پالایشگاه شازند/ واگذاری زمینه ساز یک فاجعه است