مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آذر 1397 ساعت 11:062018-12-04سياسي

بانک مرکزی موظف به واریز مالیات علی الحساب به صورت یک دوازدهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه)پارلمان در جریان بررسی جزییات طرح اصلاح قانون بودجه سال 97 با بند (4) این طرح در خصوص بانک مرکزی با 191 رأی موافق، - مجلس با اصلاح قانون بودجه سال 97 مبنی بر مشمولیت بانک مرکزی برای واریز مالیات علی الحساب و سود سهام بودجه مصوب به صورت یک دوازدهم در هر ماه موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه)پارلمان در جریان بررسی جزییات طرح اصلاح قانون بودجه سال 97 با بند (4) این طرح در خصوص بانک مرکزی با 191 رأی موافق، 16 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 236 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس بند (4) طرح مذکور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشمول مفاد ماده (4) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مبنی بر واریز مالیات علی الحساب و سود سهام بودجه مصوب به صورت یک دوازدهم در هر ماه است.

گفتنی است این بند بر اساس اظهارات رییس مجلس شورای اسلامی خلاف برنامه ششم دانسته لذا به دو سوم رأی نیاز داشت.

ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت عنوان می کند شرکتهای دولتی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و بانکها که در بودجه کل کشور برای آنها سود ویژه پیش بینی می شود موظف به واریز مالیات عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی موظف به واریز مالیات علی الحساب به صورت یک دوازدهم شد

بانک مرکزی موظف به واریز مالیات علی الحساب به صورت یک دوازدهم شد