مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آذر 1397 ساعت 14:102018-12-03اقتصادي

تغییر رنگ پل طبیعت همزمان با روز جهانی معلولان


همزمان روز جهانی بزرگداشت معلولین در شب دوازدهم آذر از ساعت 21 الی 24 رنگ پل طبیعت با پیام ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف و افزایش آگاهیهایی که می بایست به مسئله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه های سیاسی، - همزمان روز جهانی "بزرگداشت معلولین" در شب دوازدهم آذر از ساعت 21 الی 24 رنگ پل طبیعت با پیام ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف و افزایش آگاهیهایی که می بایست به مسئله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شودبه رنگ آبی در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال1992 که روز سوم دسامبر از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز معلول اعلام شد هر سال در سراسر دنیا موسسات خیریه و دست اندرکاران این حوزه تلاش می کنند تا آگاهی همه اقشار جامعه را در این خصوص ارتقاء دهند.

بنابراین با درخواست خیریه معلولین بچه های آسمان که با بیست سال سابقه حمایت و نگهداری از 400 معلول بی سرپرست را در کارنامه خود دارند در بیست و ششمین سالروز این نامگذاری، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شاخص تهران به رنگ آبی تغییر رنگ می یابد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد، خیریه بچه های آسمان با شعار ما به پشتوانه دستان پر مهر شما توانستیم سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رنگ پل طبیعت همزمان با روز جهانی معلولان

تغییر رنگ پل طبیعت همزمان با روز جهانی معلولان