مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آذر 1397 ساعت 18:002018-12-02اجتماعي

مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در جایگاه معلولان قرار گرفتند


در مراسم ما به توان هم که در آستانه روز جهانی معلولین، در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) برگزار شد، مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر روی صندلی چرخدار نشستند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه های خطوط مترو درک کنند.

- در مراسم "ما به توان هم" که در آستانه روز جهانی معلولین، در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) برگزار شد، مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر روی صندلی چرخدار نشستند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه های خطوط مترو درک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، این مراسم با حضور جمعی از معلولان، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ظهر روز یکشنبه 11آذر ماه 1397 در ایستگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

مهندس فرنوش نوبخت - نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در حاشیه این مراسم گفت: 12 آذر ماه مصادف با روز جهانی معلولان است و به همین مناسبت معاونان و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خود را در جایگاه معلولان و افراد کم توان قرار دادند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه های مترو درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در جایگاه معلولان قرار گرفتند

مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در جایگاه معلولان قرار گرفتند