مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 08:352018-12-01سياسي

شهر نقی معمولی صاحب تله کابین می شود


شهردار و اعضای شورای شهر علی آباد کتول از برنامه ریزی برای راه اندازی تله کابین در پارک جنگلی و دریاچه سد کبودوال برای رونق بهتر گردشگری خبر می دهندآنها معتقدند که تملک این پارک باید به شهرداری واگذاری شود.

- دلیل آن را هم خواسته ی مردم می دانند.

ابوذر اسفندیاری پور- شهردار شهرستان علی آباد کتول- با بیان اینکه پارک جنگلی کبود وال اولین پارک جنگلی در کشور است و درختان و کوه های این منطقه به دوره سوم زمین شناسی و جنگل های هیرکانی بر می گردد، به ایسنا، گفت: آبشار تمام خزه ای کبود وال که تنها آبشار خزه ای در کشورمحسوب می شود، در دل این جنگل است و از لحاظ جاذبه های گردشگری به دلیل تلفیق دریاچه، دشت، کوه و جنگل در یک خط طولی بین 10 تا 20 کیلومتر، منظره منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

او یکی از مهمترین بحث های در دست اقدام در این پارک جنگلی را احداث تله کابین دانست و اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک و بعد از اخذ مجوزهای لازم شروع احداث تله کابین را در این منطقه زیبا داشته باشیم.

پیش بینی شده با راه اندازی خط تله کابین روزانه شاهد حدود سه هزار نفر گردشگر باشیم.

پیگیر اخذ مجوزهای قانونی هستیم شهردار علی آباد کتول درباره احداث تله کابین توضیح داد: پیگیر اخذ مجوزهای قانونی از دستگاه های اجرایی مرتبط مثل منابع طبیعی، اداره آب، محیط زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر نقی معمولی صاحب تله کابین می شود

شهر نقی معمولی صاحب تله کابین می شود