مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آذر 1397 ساعت 12:352018-11-26بين الملل

روزنامه ژاپنی: آیا واشنگتن تمایلی به ادامه مذاکرات هسته ای با پیونگ یانگ دارد؟


یک روزنامه حامی کره شمالی در ژاپن امروز نوشت: اقدام اخیر ایالات متحده برای همگامی گفت وگوهای خلع سلاح هسته ای با مذاکرات بین دو کره، تردیدهایی را درباره اینکه آیا واشنگتن تمایلی برای ادامه مذاکرات هسته ای با پیونگ یانگ دارد یا خیر ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره جنوبی و آمریکا اخیرا کار گروهی را برای مذاکرات منظم تر درباره راه های تعامل با کره شمالی ایجاد کرده اند.

ایالات متحده آمریکا نگران عدم هماهنگی پیشرفت در مذاکرات خلع سلاح هسته ای در بحبوحه همکاری دو کره است.

چوسون سینبو، روزنامه حامی پیونگ یانگ در ژاپن در گزارشی نوشت، این احتمال وجود دارد که آمریکا تمایلی به پیشرفت مذاکرات خلع سلاح هسته ای با کره شمالی نداشته باشد و تنها روی دور نگه داشتن این کشور کمونیست از تحریکات هسته ای و موشکی متمرکز باشد.

این روزنامه نوشت: در حالیکه دولت ترامپ برگزاری دومین دور از نشست آمریکا – کره شمالی را اوایل سال آتی محتمل می داند، همزمان تلاش دارد تا از طریق این کار گروه در اجرای اعلامیه مشترک مانع ایجاد کند.

برخی این وضعیت را نشانه ای از تغییر رویکرد آمریکا به سمت صبر استراتژیک به سبک ترامپ می دانند که روی مدیریت شرایط بدون خروج از میز مذاکره متمرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه ژاپنی: آیا واشنگتن تمایلی به ادامه مذاکرات هسته ای با پیونگ یانگ دارد؟

روزنامه ژاپنی: آیا واشنگتن تمایلی به ادامه مذاکرات هسته ای با پیونگ یانگ دارد؟