مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آذر 1397 ساعت 06:412018-11-26سياسي

پیگیری ضعیف مجلس درباره میزان اجرایی شدن مصوبات مربوط به آلودگی هوا


محمدرضا صباقیان عضو کمیسیون شورا ها و امورداخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص آلودگی هوا در ایام سرد سال و عدم پیگیری جدی مجلس درباره میزان اجرا شدن مصوبات قانونی در این زمینه اظهار داشت: - عضو کمیسیون شورا ها و امورداخلی مجلس گفت:متاسفانه پیگیری و نظارت در خصوص این که چه میزان از این مصوبات اجرایی شده بسیار ضعیف است.

محمدرضا صباقیان عضو کمیسیون شورا ها و امورداخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص آلودگی هوا در ایام سرد سال و عدم پیگیری جدی مجلس درباره میزان اجرا شدن مصوبات قانونی در این زمینه اظهار داشت: مجلس مصوبات خوبی در این زمینه دارد و جلسات مطلوبی برگزار کرده، اما متاسفانه نظارت دقیقی برای اینکه مشاهده شود چه میزان از این مصوبات از سوی دولت اجرایی شده وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه مصوبات خوبی در خصوص ارایه تسهیلات به خودروسازان برای بهبود بافت شهری و دیگر مشکلات شهری پیرامون آلودگی هوا وجود دارد افزود: متاسفانه پیگیری و نظارت در خصوص این که چه میزان از این مصوبات اجرایی شده بسیار ضعیف است.

صباقیان تصریح کرد: به طور مثال مجلس اعلام کرد که باید 20 درصد از تولیدات یا خودرو های وارداتی برقی باشد یا خودرو های فرسوده از گردونه خارج شوند، اما هیچ کس پیگیری نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ضعیف مجلس درباره میزان اجرایی شدن مصوبات مربوط به آلودگی هوا

پیگیری ضعیف مجلس درباره میزان اجرایی شدن مصوبات مربوط به آلودگی هوا