مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آذر 1397 ساعت 14:202018-11-24اجتماعي

تعطیلی یک مدرسه به دلیل آبگرفتگی


​بارش باران که از ظهر روز گذشته (جمعه 2 آذر) در شهرستان آستارا آغاز شده است و همچنان با شدت ادامه دارد، سبب آبگرفتگی معابر عمومی و تعطیلی یک مدرسه در شهرستان شد.

- ​بارش باران که از ظهر روز گذشته (جمعه 2 آذر) در شهرستان آستارا آغاز شده است و همچنان با شدت ادامه دارد، سبب آبگرفتگی معابر عمومی و تعطیلی یک مدرسه در شهرستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی ورود یک جبهه هوای سرد و بارش زا به منطقه، بارش باران از روز جمعه (2 آذر) در شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد که این بارش از بامداد امروز شدت گرفته است.

بارش شدید باران سبب بالا آمدن سطح آب رودخانه های شهرستان و آبگرفتگی خیابان ها و معابر عمومی سبب کندی رفت و آمد و ترافیک شدید خودرویی شد.

بارش به صورت برف در ارتفاعات شهرستان آغاز و هم اکنون قله رادار، کوه آسپینه، حیران و ونه بین سفیدپوش شده است.

والدین به شایعات تعطیلی ها توجه نکنند سیدسجاد موسوی، مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه باران سبب بروز مشکلاتی در تردد دانش آموزان شد، تصریح کرد: آبگرفتگی، محوطه مدرسه دولتی پسرانه جعفرنژاد را تعطیل کرد و فعالیت سایر مدارس طبق روال معمولی ادامه دارد.

وی تأکید کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص فعالیت مدارس، پس از تأیید از طریق روابط عمومی و منابع موثق اطلاع رسانی می شود و والدین و دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک مدرسه به دلیل آبگرفتگی

تعطیلی یک مدرسه به دلیل آبگرفتگی