مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آذر 1397 ساعت 10:512018-11-24بين الملل

اتحادیه اروپا همچنان به اجرای برجام متعهد است


­به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه پس از دیدار با وزیران امور خارجه کشور های آسیای مرکزی گفت: - فدریکا موگرینی پس از دیدار با وزیران امور خارجه کشور های آسیای مرکزی گفت: اتحادیه اروپا به اجرای توافق هسته ای ایران همچنان متعهد است.

­به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینترنتی اتحادیه اروپا، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه پس از دیدار با وزیران امور خارجه کشور های آسیای مرکزی گفت: اتحادیه اروپا به اجرای توافق هسته ای ایران همچنان متعهد است و تلاش کشور های این منطقه نیز به اجرای آن کمک می کند.

موگرینی پس از این نشست در کنفرانسی مطبوعاتی در بروکسل تصریح کرد: یکی از کشور هایی که در همسایگی مشترک ما قرار دارد ایران است.

من از وزیران امور خارجه (کشور های آسیای مرکزی) بابت حمایت آنان از توافق هسته ای ایران، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، که یک عنصر کلیدی نظام منع تکثیر هسته ای در جهان و عنصری حیاتی برای امنیت منطقه، اروپا، آسیای مرکزی و فراتر از آن است، تشکر کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا همچنان به اجرای برجام متعهد است

اتحادیه اروپا همچنان به اجرای برجام متعهد است