مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 09:402018-11-22فناوري

برقراری موفقیت آمیز اینترنت 5G در استرالیا


تلسترا بعنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی در استرالیا نخستین فاز اجرای آزمایشی نسل پنجم اینترنت همراه 5G را با همکاری کوالکام و اریکسون به انجام رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر اپراتورهای مخابراتی و شرکت های تکنولوژی بسیاری در جهان در زمینه توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G تلاش کرده اند تا برای کاربران بستر مناسب و پرسرعتی برای انتقال و جابجایی حجم بالایی از اطلاعات موردنظر خود فراهم بیاورند.

تلسترا که بزرگترین اپراتور مخابراتی استرالیا به شمار می رود، مدتهاست که در این زمینه با غول های تکنولوژی اریکسون و کوالکام همکاری کرده است تا جایی که حالا به تازگی اعلام کرده که با چیپ ست های مجهز به فناوری شبکه 5G ساخته شده توسط کوالکام و دستگاه الکترونیکی هوشمند و نرم افزار اریکسون این همکاری به ثمر نشسته است و مرحله آزمایشی اینترنت پرسرعت 5G نیز با موفقیت صورت پذیرفته است.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، چانا سنویرانته، مدیر ارشد اجرایی شبکه مهندسی تلسترا نیز در این خصوص خاطرنشان کرده است که اجرای موفقیت آمیز این مرحله آزمایشی می تواند خبر بسیار خوشایندی برای جهان تکنولوژی و کاربران باشد بنابراین برآورد می شود در آینده ای نزدیک برقراری اینترنت 5G از محیط آزمایشگاهی و لابراتورهای تحت کنترل خارج شده و به سطح خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری موفقیت آمیز اینترنت 5G در استرالیا

برقراری موفقیت آمیز اینترنت 5G در استرالیا