مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 23:062018-11-21اقتصادي

همتی: حتماً باید بازار آنی ارز داشته باشیم/ ثبات را به بازار برگرداندیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی در دومین گفت: وگوی تلویزیونی خود به تشریح برنامه های ارزی و اقدامات انجام شده در بانک مرکزی طی دو سه ماه اخیر برای برقراری ثبات و آرامش در بازار پرداخت و اظهار داشت: - همتی با تأکید بر ضرورت تشکیل بازار آنی ارز در کشور گفت: الان فقط روی معاملات نقد برنامه ریزی می کنیم و بعداً حواله ها هم اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی در دومین گفت: وگوی تلویزیونی خود به تشریح برنامه های ارزی و اقدامات انجام شده در بانک مرکزی طی دو سه ماه اخیر برای برقراری ثبات و آرامش در بازار پرداخت و اظهار داشت: ما نگران آن هستیم که اگر مردم به سمت بازار ارز بروند، به دارایی هایشان آسیب برسد.

وی با تأکید براینکه اقتصاد در مسیر تعادل قرار گرفته است، افزود: دولت در تنظیم بازار ارز اقتدار دارد، ولی دشمن، تمامی امکانات را بسیج کرده است که نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار مشکل کند، بنابراین ما برنامه ریزی کردیم تا در طول دو ماه اخیر، نشان دهیم بر این مشکلات فائق خواهیم آمد.

رییس کل بانک مرکزی ضمن بیان اینکه نوسانات برای اقتصاد ایران خوب نیست و بنابراین ما ثبات را به اقتصاد بازگرداندیم، تصریح کرد: طی این مدت تبلیغات بر علیه ملت ایران را با تلاش و تدبیر دولت و بانک مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی: حتماً باید بازار آنی ارز داشته باشیم/ ثبات را به بازار برگرداندیم

همتی: حتماً باید بازار آنی ارز داشته باشیم/ ثبات را به بازار برگرداندیم