مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 19:402018-11-21سياسي

فرمانده نیروی انتظامی: امنیت پایدار در تمام نقاط کشور برقرار است


فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که امنیت پایدار در تمام نقاط کشور برقرار است، گفت: آذربایجان غربی جزو امن ترین استان های کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه آذربایجان غربی، سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، با تأکید بر این که بر اساس معیارها و شاخص های امنیتی، آذربایجان غربی جزو امن ترین استان های کشور است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت حضور مردم و اقتدار نیروهای مسلح و نیز هدایت های داهیانه رهبر انقلاب در هیچ نقطه ای از کشور، مشکل امنیتی نداریم و با وجود تمام شرارت هایی که دشمنان نظام علیه کشور انجام می دهند، توانسته ایم امنیت پایدار را در تمام نقاط کشور برقرار کنیم.

آذربایجان غربی نیز از استان های سرآمد در این حوزه است.

وی با بیان اینکه هوشمندی، ولایت مداری، ایثار و جانفشانی مردم آذربایجان غربی در راه آرمان های انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شده است، افزود: سند این ادعا نیز تقدیم بیش از 12هزار شهید از این خطه در راه اسلام و انقلاب است و به برکت خون شهیدان، همدلی و انسجام مردم و مسئولین شاهد امنیت پایدار در سراسر جغرافیای استان هستیم.

سردار اشتری افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره سعی داشته اند ناامنی های موجود در منطقه را به داخل کشور انتقال دهند اما امروز شاهد آن هستیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی انتظامی: امنیت پایدار در تمام نقاط کشور برقرار است

فرمانده نیروی انتظامی: امنیت پایدار در تمام نقاط کشور برقرار است