مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 17:402018-11-21سياسي

تبعیض یکی از ظلم ها به عشایر و روستاییان است


معاون سابق توسعه روستایی و عشایری معاونت ریاست جمهوری عنوان کرد که باید جامعه روستایی پایدار، توسعه یافته و به دور از تبعیض ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل رضوی در مراسم تکریم خود با اشاره به خاطراتی از شهید مطهری، گفت: برای من جای سوال است که آیا نظام برنامه ریزی کشور به سمت وسوی علوی رفته است؟ اگر سازمان برنامه و بودجه کتاب تعلیم و تربیت مطهری را می خواند اوضاع اینگونه نبود.

وی با بیان این که خدا را شاکرم که این موقعیت شغلی نصیب من شده، اظهارکرد: من در سمتی بودم که با محروم ترین افراد کار داشتم که کسی به فکرشان نیست.

معاون سابق توسعه روستایی و عشایری معاونت ریاست جمهوری با بیان اینکه نظام برنامه ریزی کشور نه عالمانه و نه عاقلانه است، ادامه داد: انصافا اگر آقای جهانگیری نبود توفیقاتی که حالا در راستای خدمت رسانی به مردم روستا کسب کردیم را به دست نمی آوردیم و 1.

5 میلیارد دلاری که به توسعه روستاها اختصاص داده شد نامه آقای جهانگیری به حضرت آقا بود که این مهم محقق شد.

رضوی با بیان این که آقای امید معاون جدید توسعه امور روستایی فردی خوش اخلاق و مهربان است، گفت: معتقدم که ما باید روستاها را به سمت جامعه پایدار و جامعه بی نیاز پیش ببریم و باید به سمتی برویم که توان افزایی و توان اصلاحی روستاییان را در دستور کار قرار دهیم تا ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض یکی از ظلم ها به عشایر و روستاییان است

تبعیض یکی از ظلم ها به عشایر و روستاییان است