مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 17:362018-11-21سياسي

نباید خط و مشی سیاسی مدیران ملاک قرار گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، - معاون اول رییس جمهور گفت: امروز دیگر دوره ای نیست که بخواهیم خط و مشی سیاسی مدیران را ملاک قرار دهیم و مدیران علاقمند به خدمت که سیاست های اصلی دولت را قبول دارند می توانند منشأ خدمات باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، توسعه روستایی را اصلی ترین و مهمترین موضوع توسعه پایدار دانست و اظهار داشت: توسعه پایدار و متوازن زمانی محقق می شود که توسعه روستایی در آن نقش اساسی داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور افزود: توسعه روستایی وقتی محقق می شود که روستاییان نه تنها از زیرساخت ها و امکاناتی نظیر آب، برق و مدرسه برخوردار باشند بلکه بتوانند از همه برکات و آثار توسعه نیز بهره مند شوند.

وی با تاکید بر توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در روستاها، تصریح کرد: روستاییان باید خود را در همه امور کشور سهیم و شریک بدانند و لازم است ساز و کاری طراحی شود که هیچکس در روستاها و مناطق محروم کشور احساس نکند که نقش و سهم او در توسعه کشور کمتر از دیگر نقاط کشور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید خط و مشی سیاسی مدیران ملاک قرار گیرد

نباید خط و مشی سیاسی مدیران ملاک قرار گیرد