مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 17:162018-11-21حوادث

واکنش پلیس درخصوص انتشار کلیپ تیراندازی در خاش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی و کشته شدن یک جوان بلوچی مقابل پمپ بنزین شهر خاش، - پلیس درخصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی و ادعای کشته شدن یک جوان بلوچ به خاطر 10 لیتر بنزین واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی و کشته شدن یک جوان بلوچی مقابل پمپ بنزین شهر خاش، واکنش پلیس را در پی داشت.

سردار احمد طاهری در تشریح جزییات خبر فوق، گفت: شب گذشته در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تجمع و شلوغی منجر به درگیری در پمپ بنزین سرحد شهرستان خاش بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد علت تجمع و تنش به وجود آمده، ورود بدون نوبت یک دستگاه خودروی پژو 405 به داخل صف بنزین و اعتراض شهروندان به راننده این خودرو بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت و استمداد مردم از پلیس برای بررسی و پایان دادن به تنش به وجود آمده، یکی از مأموران گشت کلانتری 12 شهرستان خاش وارد عمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس درخصوص انتشار کلیپ تیراندازی در خاش

واکنش پلیس درخصوص انتشار کلیپ تیراندازی در خاش