مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 16:512018-11-21سياسي

از تفسیرالمیزان خواندن بن لادن تا اعتقادش به گفته های امام(ره) درباره وحدت مسلمانان!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا برجی از مستندسازان و عکاسان باسابقه دوران دفاع مقدس و همچنین فعال در جنگ های بین المللی که همواره یکی از طرفین آن مسلمانان بوده اند، - از تفسیرالمیزان خواندن بن لادن تا اعتقادش به گفته های امام(ره) درباره وحدت مسلمانان! برجی با اشاره به دیدارهایش با رهبران طالبان افغانستان و القاعده، گفت: بعد از بن لادن، اینها تشیع را وحشتناک جلوه دادند و بعد از مردن او علیه شیعه درآمدند و منحرف شدند.

بن لادن حتی می گفت تفسیرالمیزان را خوانده و در ارتباط با وحدت مدعی بود حرف های امام (ره) را قبول دارد؛ اما این حرف ها در خلوت بود و در عمل وقتی طالبان قدرت گرفتند وضعیت فرق می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا برجی از مستندسازان و عکاسان باسابقه دوران دفاع مقدس و همچنین فعال در جنگ های بین المللی که همواره یکی از طرفین آن مسلمانان بوده اند، در برنامه زنده شب روایت گفت مسلمان بودن دلیل کافی برای کشته شدن در این جنگ هاست؛ آن کسی که بمباران می کند، برایش فرقی ندارد بمب بر سر شیعه می ریزد یا سنی.

مگر برای داعش فرقی می کند که مسیحی را بکشد یا مسلمان را؟ وی افزود:آامریکایی ها در عراق و افغانستان به عنوان اینکه دیگری مسلمان است، همه را می کشند و تفاوت ندارد کسی که می کشد چه فرقه و گرایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تفسیرالمیزان خواندن بن لادن تا اعتقادش به گفته های امام(ره) درباره وحدت مسلمانان!

از تفسیرالمیزان خواندن بن لادن تا اعتقادش به گفته های امام(ره) درباره وحدت مسلمانان!