مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 16:452018-11-21اجتماعي

دریاچه ارومیه نمی خشکد به شرطی که...


 اگر این فعالیتها در طول 4 سال انجام نمی شد امروز شاهد دریاچه ای نبودیم که تراز آن 8 سانتی متر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته باشد بلکه دریاچه ای را شاهد بودیم که طی 4 سال اخیر 1.

- معاون سازمان محیط زیست کشور گفت: اگر این فعالیتها در طول 4 سال انجام نمی شد امروز شاهد دریاچه ای نبودیم که تراز آن 8 سانتی متر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته باشد بلکه دریاچه ای را شاهد بودیم که طی 4 سال اخیر 1.

2 متر از تراز خود را از دست داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود تجریشی در پیامی تصویری به جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه خاطرنشان کرد: دریاچه ارومیه بعد از 20 سال در طی سالهای 92 و 93 که به خشکی رسیده بود با یک سری اقداماتی که عمدتا به شکل فنی و مهندسی و با ماشین الات مکانیکی صورت گرفت، طی 4 سال اخیر در شرایط تثبیت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دولت اولویت اول خود را احیای دریاچه قرار داده است، اظهار کرد: دولت با تشکیل ستاد احیای دریاچه ارومیه سعی کرد با همکاری وزارتخانه ها و دستگاه های درگیر برنامه ای در قالب 3 فاز اجرا کند تا در این 3 فاز ابتدا دریاچه ارومیه تثبیت شود سپس تراز آن افزایش یافته و در نهایت به احیای کامل و تراز 1274.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاچه ارومیه نمی خشکد به شرطی که...

دریاچه ارومیه نمی خشکد به شرطی که...