مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 15:302018-11-21سياسي

ضرورت تعامل بخش های فرهنگی دانشگاه ها به منظور دستیابی به هویت پایدار


معاون فرهنگی وزارت علوم بر ضرورت تعامل و ارتباط معاونین و بخش های فرهنگی دانشگاهها تاکید کرد و گفت: ما انتظار نداریم معاونان فرهنگی برنامه های مشابهی داشته باشند اما برای رسیدن به همگرایی و هویت پایدار باید کدهای مشترکی بین این بخش ها تعریف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در نشست معاونان فرهنگی 13 دانشگاه برتر کشور که با هدف تبادل نظر معاونان فرهنگی در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد، بر ضرورت تعامل و همکاری بین معاونان و مسئولان فرهنگی دانشگاه های کشور تأکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران از جمله دانشگاه هایی هستند که به دلیل همجوار بودن باید نوعی تعامل و ارتباط مستحکم تری بین معاونان فرهنگی این دو دانشگاه اتفاق بیافتد.

چرا که دانشجویان این دانشگاه همواره در تعامل و ارتباط با یکدیگر هستند و بهتر است فعالیت های این حوزه با تعامل بیشتر مسئولان فرهنگی اتفاق بیافتد که البته باید این همکاری در خصوص سایر دانشگاه ها نیز به وجود بیاید.

وی در ادامه تصریح کرد: در گذشته وضعیت به گونه ای بوده است که دانشگاه های بزرگ یا دانشگاه هایی که به نوعی نقش مادر بر عهده داشتند و به عنوان مراکز برتر و سطح یک از آنها نام برده می شود، علاوه بر نقش آفرینی مفید و مؤثر در حوزه ی فعالیت های فرهنگی به نوعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل بخش های فرهنگی دانشگاه ها به منظور دستیابی به هویت پایدار

ضرورت تعامل بخش های فرهنگی دانشگاه ها به منظور دستیابی به هویت پایدار