موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 15:152018-11-21فرهنگي

«جزیره ارواح گرسنه» اولین برنده «ایدفا» 2018


مستند «جزیره ارواح گرسنه» موفق به کسب جایزه حقوق بشر از سی ویکمین جشنواره بین المللی مستند آمستردام شد.

- مستند جزیره ارواح گرسنه موفق به کسب جایزه حقوق بشر از سی ویکمین جشنواره بین المللی مستند آمستردام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گابریل بردی با ساخت اولین مستند بلند خود با عنوان جزیره ارواح گرسنه جایزه حقوق بشر جشنواره مستند آمستردام (ایدفا) را طی مراسمی دریافت کرد.

داستان این مستند درباره یک درمانگر آسیب های روحی و روانی به نام پولین است که از یک زندان محل نگهداری مهاجران غیرقانونی در یکی از جزایر استرالیا که به شدت نیز مورد محافظت قرار می گیرد، بازدید می کند و در آنها با بسیاری از زندانیان مواجه می شود که سال هاست در آن جا زندانی هستند و هیچ چشم اندازی به آزادی در آینده نیز ندارند.

در این مستند گابریل بردی کارگردان فیلم؛ پدیده مهاجرت هزاران خرچنگ به این جزیره که در اقیانوس اطلس قرار دارد را با مهاجرت انسان ها مقایسه کرده است.

جایزه 25 هزار دلاری حقوق بشر جشنواره مستند آمستردام که برای دومین سال اعطاء می شود، ویژه بهترین مستندی است که تصویرگر موضوع حقوق بشر با بالاترین ظرافت سینمایی است.

سی ویکمین جشنواره بین المللی مستند آمستردام (ایدفا) از تاریخ 14 تا 25 نوامبر (23 آبان تا 4 آذر) در کشور هلند برگزار می شود و امسال مستند دلبند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جزیره ارواح گرسنه» اولین برنده «ایدفا» 2018

«جزیره ارواح گرسنه» اولین برنده «ایدفا» 2018