مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 15:052018-11-21اجتماعي

ادامه روند خدمت رسانی آستان قدس به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه


خدمت رسانی آستان قدس رضوی به زائران پاکستانی دهه آخر ماه صفر بارگاه منور رضوی که قصد عزیمت به کشورشان را دارند، تا پایان آبان ماه در مرز میرجاوه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آستان نیوز، سازمان عمران و توسعه رضوی با هدف توجه ویژه و استقبال از زائران پاکستانی که از مرز میرجاوه برای عزیمت به کربلای معلی و حضور در راهپیمایی اربعین حسینی وارد کشور ایران شدند، فعالیت های خدماتی بسیاری را برای تأمین نیاز های اساسی این زائران با کمک گروه های مردمی ستاد اربعین در 2 بخش طراحی و برنامه ریزی کرده است.

بخش اول این خدمات شامل احداث و راه اندازی 40 واحد حمام برای زائران پاکستانی می شود که با بررسی شرایط پایانه مرزی میرجاوه و نحوه خدمات رسانی ستاد مردمی اربعین در پایانه، هماهنگی با مسئولان محلی و زائرسرای امام رضا(ع) در حاشیه شهر زاهدان که ایستگاه دوم توقف زائران پاکستانی بود، راه اندازی شد.

این سازمان با نصب یک دستگاه بویلر با ظرفیت 150 دوش با تأمین روزانه 40 هزار لیتر آب گرم در مرز میرجاوه شرایط استحمام را برای زائران پاکستانی فراهم کرد و طی مدت زمان تردد زائران در ایام اربعین حسینی بیش از 7 هزار نفر از این خدمات در راستای بهبود بهداشت عمومی بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند خدمت رسانی آستان قدس به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه

ادامه روند خدمت رسانی آستان قدس به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه