مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 14:002018-11-21سياسي

سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه، امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است


استاندار سیستان و بلوچستان در همایش فرماندهان انتظامی استان گفت: سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه، امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است و بایستی در زمینه تجهیز امکانات لجستیکی و تخصیص منابع اعتباری متفاوت از سایر استان های کشور دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- احمد علی موهبتی افزود: در همه جای دنیا خط مقدم جبهه خود را تقویت می کنند، چرا که غفلت از تجهیز و به روز کردن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری امنیتی، قطعا تهدیدات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

موهبتی، نیروی انسانی موجود مجموعه ناجا در استان را با توجه به موقعیت استان ناکافی دانست و افزود: در استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن 1650 کیلومتر مرز خاکی و آبی نیروی انسانی موجود در بخش امنیتی و انتظامی متناسب با حجم کار و موقعیت ژئوپلتیکی منطقه نیست .

وی ضمن آمادگی بر پیگیری مسائل و مشکلات این بخش ادامه داد: ساختار و امکانات موجود در استان وظیفه مطالبه گری ما نسبت به مسئولین کشوری را دو چندان می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وظایف نیروی انتظامی در حوزه فعالیت، گسترده ترین حوزه فعالیتی دستگاه های کشور است و مستقیما با مسائل اجتماعی و انسانها در ارتباط می باشد، بنابراین اقتدار لازم برای حفظ امنیت انسانها از ضروریات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه، امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است

سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه، امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است