مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 13:452018-11-21سياسي

برگزاری همایش بزرگ پیامبر رحمت منادی وحدت در خاش


در گرامیداشت هفته وحدت و بسیج و با حضور مدیرکل امور ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات کشور، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و معاونان فرمانداری، - برگزاری همایش بزرگ "پیامبر رحمت منادی وحدت "در خاش در گرامیداشت هفته وحدت و بسیج و با حضور مدیرکل امور ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات کشور، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و معاونان فرمانداری، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم و بسیحیان شهرستان خاش همایش بزرگ پیامبر(ص) رحمت منادی وحدت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حجت الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: پیامبر اسلام(ص) به عنوان اشرف مخلوقات و برترین انبیاء الهی شاخص در اخلاق و مهربانی بودند .

وی اظهار کرد: شخصیت و وجود ارزشمند حضرت رسول اکرم(ص) از همان سال های نخستین تولد تا این عصر و قیامت الگوی برجسته ای از اخلاق و معرفت بوده و خواهند بود .

حاتمیان افزود: رسول رحمت و مهربانی در زندگی و اجتماع بهترین اخلاق و حسن سلوک و رفتار اسلامی و انسانی را داشتند .

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات کشور ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) عبادت کردن و پرستش پروردگار متعال و تلاش برای برافرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگ پیامبر رحمت منادی وحدت در خاش

برگزاری همایش بزرگ پیامبر رحمت منادی وحدت در خاش