مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 13:312018-11-21سياسي

زیاده خواهی یک ژن خوب در فولاد اکسین/ در زیرمجموعه های وزارت کار چه خبر است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد بساق زاده مشاور فولاد اکسین خوزستان و فرزند علی محمد بساق زاده عضو هیئت مدیره و مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و برادر زاده عبدالحسن بساق زاده مدیرعامل لوله سازی اهواز از زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی .

- ژن های خوب که در ساختار اداری شرکت های خصولتی ریشه دوانده اند روز به روز پر رو تر می شوند، روزی یک ژن خوب عنوان می کند پدرش سهم خود را از سفره انقلاب برداشته و حال یک ژن خوب دیگر خودش برای خودش حقوق و مزایا تعیین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد بساق زاده مشاور فولاد اکسین خوزستان و فرزند علی محمد بساق زاده عضو هیئت مدیره و مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و برادر زاده عبدالحسن بساق زاده مدیرعامل لوله سازی اهواز از زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی طی نامه ای به سرپرست شرکت فولاد اکسین خواستار دریافت حقوق مدیر دفتر حوزه مدیرعامل شده است.

ماجرا از این قرار است که احمد بساق زاده که تا چندی پیش 3 پسته مشاور مدیرعامل، مدیر دفتر مدیرعامل و دبیر هیئت مدیره فولاد اکسین را در قبضه خود داشت، حدود یک ماه پیش از سه پست مذکور عزل شد و مشاور مدیر عامل در امور برق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیاده خواهی یک ژن خوب در فولاد اکسین/ در زیرمجموعه های وزارت کار چه خبر است؟

زیاده خواهی یک ژن خوب در فولاد اکسین/ در زیرمجموعه های وزارت کار چه خبر است؟