مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 13:202018-11-21اقتصادي

گام بعدی رویان چیست؟


مدیرعامل بانک سلول های بنیادی خون بندناف کشور گفت: در حال حاضر دانش ذخیره سازی و مولد سلول های خون بند ناف عمر زیادی در دنیا ندارد با این وجود بانک خون بند ناف رویان با ذخیره بیش از 100 هزار نمونه بزرگ ترین بانک سلول های بنیادی خون بندناف خاورمیانه به شمار .

- مدیرعامل بانک سلول های بنیادی خون بندناف کشور گفت: در حال حاضر دانش ذخیره سازی و مولد سلول های خون بند ناف عمر زیادی در دنیا ندارد با این وجود بانک خون بند ناف رویان با ذخیره بیش از 100 هزار نمونه بزرگ ترین بانک سلول های بنیادی خون بندناف خاورمیانه به شمار می رود و در گام بعدی به دنبال صادرات سلول های بنیادی به دیگر کشورها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز سی ام آبان نشست خبری با حضور مرتضی ضرابی مدیرعامل بانک سلول های بنیادی خون بندناف کشور با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات جهاد دانشگاهی قزوین برگزار شد.

مرتضی ضرابی در این نشست با اشاره به اینکه شرکت فناوری بن یاخته های رویان در سال 1384 آغاز به کار کرد، اظهار کرد: این مرکز به همت محققان پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و با همکاری شرکت گسترش صنعت علوم زیستی باهدف تأمین سلول های بنیادی جهت کاربردهای درمانی به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده است و در حال حاضر این مرکز در 31 استان و 2 کشور عراق و عمان نمایندگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بعدی رویان چیست؟

گام بعدی رویان چیست؟