مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 12:302018-11-21بين الملل

میزان خسارت های حملات ائتلاف آمریکایی در رقه زیر ذره بین عفو بین الملل


عفو بین الملل پروژه ای را درباره بررسی میزان تخریب ها و خسارت های ناشی از حملات هوایی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در رقه سوریه کلید زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، عفو بین الملل اعلام کرد، یک پروژه اطلاعاتی را با استفاده از تصاویر ماهواره ای برای بررسی میزان تخریب های به عمل آمده توسط حملات هوایی ائتلاف بین المللی به سرپرستی آمریکا که در سال گذشته میلادی در رقه سوریه انجام گرفت، آغاز کرده است.

این گروه حقوق بشری اعلام کرد: انتظار می رود بیش از پنج هزار فعال دیجیتالی برای این پروژه یک ماهه ثبت نام کنند.

این سازمان اعلام کرد: شواهد به دست آمده تحقیقات انجام شده درباره حملات هوایی ائتلاف بین المللی ضد داعش به سرپرستی آمریکا نشان می دهند که در این عملیات غیرنظامیان بسیاری کشته شده اند.

در همین راستا میلنا مارین یکی از اعضای عفو بین الملل گفت: تخریب های رخ داده در این شهر بسیار زیاد است و ما به تنهایی نمی توانیم این تحقیقات را به سرانجام برسانیم.

عفو بین الملل اعلام کرد: براساس این پروژه مشخص خواهد شد که حملات هوایی در رقه تا چه میزان بر زندگی غیرنظامیان تاثیر گذاشته است.

این سازمان امیدوار است که این اقدام موضع ائتلاف بین المللی ضد داعش علیه فجایع انسانی رخ داده که همواره آن ها را رد کرده است، تغییر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان خسارت های حملات ائتلاف آمریکایی در رقه زیر ذره بین عفو بین الملل

میزان خسارت های حملات ائتلاف آمریکایی در رقه زیر ذره بین عفو بین الملل