مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 11:502018-11-21سياسي

نطق نماینده شوش درباره کارگران نیشکر هفته تپه


امروز زندگی و حیات 5000 کارگر زحمتکش با دستان پینه بسته و صورت های چروکیده در گرمای طاقت فرسای خوزستان به خطر افتاده است.

- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: امروز زندگی و حیات 5000 کارگر زحمتکش با دستان پینه بسته و صورت های چروکیده در گرمای طاقت فرسای خوزستان به خطر افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدراضی نوری در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، گفت: امیدوارم به برکت هفته وحدت مسلمانان واقعی به خود بیایند و دشمن قسم خورده آنان – آمریکا و رژیم صهیونیستی - که در لباس مسلمین بین صفوف شان رسوخ کرده اند به درستی بشناسند و آنان را از صفوف خود بیرون بیندازند.

وی با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیجی واقعی به معنای واقعی کلمه در هر زمان گوش به فرمان ولی خود در تمام زمینه ها و عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اعتقادی آماده ایثارگری برای حفظ نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است.

بسیجیان همچون شجره طیبه الهی در سراسر جهان مقدمه ظهور ولی عصر(عج) را آماده کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به رییس جمهور متذکر شد: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با 24 هزار هکتار زمین در سال 94 به بخش خصوصی واگذار شد و امروز در تب و تاب اعتصاب کارگران زحمتکش خود برای دریافت دستمزد و حقوق ماهیانه به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق نماینده شوش درباره کارگران نیشکر هفته تپه

نطق نماینده شوش درباره کارگران نیشکر هفته تپه