موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 11:102018-11-21بين الملل

بیانیه وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحریم های جدید علیه چند فرد و نهاد ایرانی


در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن درقبال کشورمان سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تحریم های جدید این کشور علیه چند فرد و نهاد ایرانی را بخشی از سیاست آمریکا برای فشار حداکثری بر ایران توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیتر نائورت، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا پس از آنکه وزارت خزانه داری این کشور اعلام کرد چند نهاد و فرد ایرانی و روسی را در فهرست تحریم های خود قرار داده است، یک بیانیه منتشر کرد و به تکرار ادعاهای واهی و نخ نمای واشنگتن علیه ایران پرداخت.

نائورت ضمن انتشار این بیانیه در پیامی در صفحه توییتر خود مدعی شد: این تحریم ها بخشی از کمپین فشار حداکثری برای مقابله با فعالیت های مخرب ایران است که این کشور را از منابع تامین تروریسم محروم و تضمین می کند که تمام نیروهای ایرانی از سوریه خارج شوند.

ما با نفوذ ایران در سوریه و منطقه مقابله خواهیم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه مدعی شد که ایران و روسیه از طریق یک شبکه پیچیده بین المللی میلیون ها بشکه نفت به سوریه منتقل کرده اند و به همین دلیل چند نهاد و فرد ایرانی و روسی را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اتهام پراکنی ها در حالی به طور مرتب از سوی مقامات آمریکایی علیه کشورمان انجام می گیرد که واشنگتن و هم پیمانان منطقه ای اش عاملان اصلی ظهور و توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحریم های جدید علیه چند فرد و نهاد ایرانی

بیانیه وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحریم های جدید علیه چند فرد و نهاد ایرانی