مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 10:552018-11-21سياسي

راهیان نور فرصتی برای تبیین ارزش های انقلاب است


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب اردوهای راهیان نور 20 هزار بسیجی استان را به مناطق عملیاتی کشور اعزام کردیم.

- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب اردوهای راهیان نور 20 هزار بسیجی استان را به مناطق عملیاتی کشور اعزام کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار شکر عبدی درباره برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب اردوهای راهیان نور 20 هزار بسیجی استان را به مناطق عملیاتی کشور اعزام کردیم چرا که اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی برای تبیین دستاوردها و ارزش های مقدس انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: خنثی سازی توطئه های دشمنان با بصیرت افزایی و آگاهی مردم حتمی است و اردوهای راهیان نور می تواند این مهم را با آشنایی جوانان با تاریخ دفاع مقدس و دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی آمیخته کند و محصولی ارزشمند و معنوی به نام جوانان بسیجی و متدین را آماده کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام امری ماندگار و طلایی است که برای حفظ ارزش ها و آرمان های مقدس انقلابی از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و برای اعتلای اهداف مقدس انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور فرصتی برای تبیین ارزش های انقلاب است

راهیان نور فرصتی برای تبیین ارزش های انقلاب است