مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 10:352018-11-21پزشكي

دستگاه تشخیص بیماری های ژنتیک جنین کمکی برای درمان ناباروری


استفاده از دستگاه NGS (تشخیص بیماری های ژنتیک جنین) در روند درمان ناباروری کمک بزرگی به زوج های نابارور کرده و شانس بچه دار شدن آن ها را افزایش می دهد.

- یک متخصص زنان گفت: استفاده از دستگاه NGS (تشخیص بیماری های ژنتیک جنین) در روند درمان ناباروری کمک بزرگی به زوج های نابارور کرده و شانس بچه دار شدن آن ها را افزایش می دهد.

دکتر صدیقه عبدالهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‎های چشمگیر در درمان نازایی و تشخیص های پیش از زایمان بیماری های ژنتیک، امکانات تشخیصی ویژه ای به واسطه دستگاه تشخیص بیماری های ژنتیک جنین( NGS) در دسترس قرار گرفته است تا از این طریق از تولد نوزاد ناقص الخلقه جلوگیری شود.

وی افزود: این دستگاه امکان ارزیابی ترکیب ژنتیکی و کروموزومی جنین را پیش از انتقال به رحم مادر و با نمونه برداری از جفت و سلول های آمنیونی در طول بارداری میسر می کند.

این متخصص زنان و زایمان اظهار کرد: این دستگاه پیش از این تنها در کشورهای خارجی بود و زوجین برای نمونه برداری مجبور به مراجعه به خارج از کشور بودند، اما خوشبختانه این دستگاه هم اکنون در برخی نقاط کشور و در آذربایجان شرقی در مرکز درمان ناباروری آذربایجان(جهاد دانشگاهی) در تبریز نیز در دسترس قرار گرفته و امکان تشخیص های پیش از حاملگی و طول بارداری را برای ارزیابی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه تشخیص بیماری های ژنتیک جنین کمکی برای درمان ناباروری

دستگاه تشخیص بیماری های ژنتیک جنین کمکی برای درمان ناباروری